Kontroll

Idag fick jag besök av kontrollanter från skatteverket.
Lite snopet att dom är ute på en lördag faktiskt!
Dom kontrollerade att jag hade det nya kassasystemet som det blev lag på den 1 januari och att det fungerade som det skulle.
Jag fick göra lite olika transaktioner så att dom kunde se att jag inte mixtrat med systemet och fuskade.
Allt fungerade precist som det ska så det är ingen fara på taket men eftersom jag inte är sådär jätteteknisk och har lejt bort all installation av kassasytem fattade man ju halvsju av allt dom sa. Ha ha ha.
Allt var i alla fall grejt och det firade jag med en kopp kaffe och fudge brownie. MUMS!
Kram Sara

ps) Inom kort kommer en tävling att dyka upp så håll utkik och var med och tävla om fint pris!!


Ha en fortsatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0