Härlig helg

I lördags stängde jag fiket & butiken kl 14.00 istället för 15.00.
På morgonen blev min sambo "bortrövad" 8.30 på morgonen för att åka på en hemlig resa som han fått i
30-årspresent.
Han hade verkligen ingen aning om vart han skulle hamna och ännu mindre visste han att vi var ett gäng som skulle möta upp honom på Vemvallen där han tillsist hamnade efter 12 mil på skoter i strålande solsken ;-)
Där väntade en varm badtunna, vedeldad bastu, jättegod mat och övernattning.
Vi hade verkligen en superkul kväll!
Kom hem vid 12.30 tiden på söndagen och då tog jag längdskidorna och åkte ut på tur med hundarna.
På måndagen fick det bli en kort stunds pappersarbete, hade jag fått mersmak sen söndagen så det fick bli en längdtur även då.
Man måste ju ta vara på vårvintern, det är ju den bästa tiden vi har här!
Idag har detn pyntats en del på Storgatan 12.
Påskriset har satts i krukorna utanför, fjädrarna har kommit på plats och både ute och inne flyger påskkärringar omkring.
Har nu fått in stora påskkärringar som man kan hänga på farstukvisten eller i ett träd.
Har även fått in ett nytt änglaspel med påskkärringar.
Perfekt att ha i stugan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0