Nyheter

Har nu fått in helt underbara hjärtan med budskap och några av himlens vackraste änglar till butiken!
Gjorda i silver och vit plåt.
Hjärtan med budskapen - Kärlek/ Carpe Diem/ Welcome
Änglar i 3 olika storlekar.
Jättefina att hänga i ett fönster eller utomhus.
På sommaren/hösten reflekterar solen superfint i den lilla "diamanten" så varför inte sätta dom i ett träd eller på farstubron?



På onsdag åker jag till Stockholm för att gå på Formex-mässan torsdag- söndag.
Förhoppningsvis kommer jag hem igen fylld av ny inspiration, (och troligtvis mycket fattigare ;-)
Som tur är har jag världens bästa familj som lovat hjälpa mig med butiken under tiden jag är borta.
Tack, tack, tack!
Vad skulle jag göra utan er?
I dagarna kommer nytt smaksatt kaffe och te in till butiken och på tisdag anländer nytt fikabröd/matbröd och SEMLOR!
Förra leveransen av semlor tog slut på 2 dagar.
Dom är otroligt goda och har fått väldigt mycket beröm så skynda er att smaka.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0