Lyckad kväll

Klockan är snart 00.30 och jag har just kommit hem efter en helt fantastisk inspirationskväll som jag och Helena haft tillsammans.
Helena pratade om insidan: intuition och meditation.
Jag pratade om utsidan: rengöring, hudvård, och visade en dag make up och en kvälls make up.
Vi drack yogi te, Aloe vera dryck och mouserande vin och till det åt vi dessertostar, kex,marmelader & exotiska frukter.
Jag tror att vi alla som var där bar med oss något nytt att tänka på när vi gick hem, och att vi blivit flera erfarenheter rikare. 
Fortsätt jobba med er själva, det kommer i alla fall jag att göra!
Stort tack till er som kom, för att ni lånade ut er dyrbara tid till oss under en hel kväll!
Tack vara er blev detta en toppenkväll!

Öppet som vanligt i morgon 10.00 - 15.00 så bäst att jag kryper till kojs nu.

Sov så gott allesammans!

Till alla som deltog ikväll:
Såg ert berg ut såhär kanske?


Kommentarer
Postat av: Svärmora

Grattis till den lyckade kvällen!

Synd att man bor för långt bort från Hede för att åka iväg en kväll. Hade varit intressant att vara med. Hoppas på en annan gång kanske.

Så mycket roliga och vackra ting du tar hem.

Känns som vi måste göra en repa till Hede snart.

Ha det gott!

2010-02-20 @ 11:13:13
Postat av: hubbsan

UNDERBARA kvinnor som arrangerar super kvällar i den perfekta stämningen.

TACK vi kör snart igen hoppas jag



HUBBSAN!

2010-02-20 @ 19:27:41
URL: http://hubbsan.blogg.se/
Postat av: sofia karlsson

Jag tyckte att denna kväll var jätte bra, och faktiskt så drömmde ja lite om denna bergsmed också:) ha ha ha

Super roligt var de tusen tusen tack för mig

kram sofia

2010-02-20 @ 19:59:47
URL: http://bloggkoll.se
Postat av: Nettan

Vill oxå vara med på en inspirationskväll. Får göra en speciellt för din svärmor o moi. Vi kommer ju upp i april så kanske det vore läge för yttligare en kväll. Vi kommer nog vara några veckor (Crippes ord), vi ska ju på fest o då ska vi passa på att försöka komma ut i terrängen....jag längtar så efter att få åka skoter dock inte i -25,-30 gr kallt....Nu samlar vi oss för Spanien imorgon(läs tisdag)o det ska oxå bli mysigt. Kramiz till dig o Freddan + kenneln.

2010-02-22 @ 19:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0