Nytt år = Nya tag

Nytt år = Inventering och nytt kassasystem så det är vad jag har ägnat mina 2 "lediga" dagar åt. ;-)
Vilken tur att jag har världens bästa föräldrar och fästman som ställt upp och hjälpt mig! TACK!
Tog den första (riktigt korta) skoterturen igår innan som uppladdning :-)
Idag kom nya barnartiklar.
Barnserviser + barnbestick med motiven Emil i Lönneberga och
Pippi Långstrump.
Pussel med det otroligt charmiga fjälltrollet Plupp och roliga A4 vykort med klippdockor
 (Prinsessa + Katten Findus) på framsidan.
Pyssel i form av gubben Pettssons gård som man ska klippa och klistra ihop.
Väntar in mer nyheter under veckan så glöm nu inte att kika in.
Måste även meddela för alla er som blev lika sålda på det supergoda matbrödet Vale att det är på ingång igen både som limpa och 110 gr denna gång!!
Även nytt fikabröd dyker upp så unna er nu något riktigt gott.
Det är ni värda efter jul och nyårsstressen.
Det går lika bra att köpa hem som att fika på plats.

Vill du kanske följa Storgatan 12:s blogg?
Klicka på Ikonen nere till höger på sidan under länkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0