Klockargården





Idag fick jag in dom fantastiska doftljusen och tvålarna från Klockargården.
Hela butiken har doftat nybakt kladdkaka då jag bara var tvungen att tända ett av de ljusen direkt. ;-)
Har haft runt minus 30 grader idag och jag börjar starkt fundera på att köpa dessa underkläder, Ha ha ha!
När ska denna kyla ge sig??




I morgon är det röd dag men jag kör på.
Hjärtligt välkommen på shopping eller en värmande fika 10.00-17.00.
Kram och brrr på er!
Sara
Ps) Har nu lagt in mitt mobilnummer högst upp på sidan.
Bara att slå en signal om ni undrar något som rör butiken.

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

De där underkläderna såg väldigt frestande ut just nu.

kan dock tänka mig att det är fruktansvärt obekvämt(?)...

Får se när jag hälsar på nästa gång igen, men det blir förhoppningsvis snart=)

2010-01-06 @ 00:35:05
URL: http://langstroem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka fantastiska saker du har Sara i din fina butik! Jag tittar in nästa gång jag åker upp till Klövsjö! =D



Tulla

2010-01-25 @ 14:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0