Formex mässan

I onsdags eftermiddag åkte jag ner till vår huvudstad för att spana in våren & sommarens trender på
Formex -mässan.
Hade bestämt mig för att gå 2 dagar och sedan även ta en dag för att strosa runt på stan och söka inspiration.
Fann inspiration gjorde jag i massor och jag hann även med att träffa några goda vänner som jag inte träffat på väldigt länge. Tack för en fantastiskt kul kväll!
Har fått önskemål om att servera Tacotallrik i fiket och därför gjorde jag ett litet studiebesök till en taco restaurang och inhämtade inspiration och goda smaker och Tacotallrik it is - Klart jag ska servera det!
Shoppade en del på mässan så inom kort dyker det upp nya märken och produkter i butiken och tro mig,
Ni vill inte missa dem!

Har äntligen fått upp en stor skylt på husväggen och efter mycket möda och besvär har även mitt telefonabonemang kommit igång.
Numret till butiken är : 0684-41122
Har även registrerat
www.storgatan12.se
Där ni framöver kommer att hitta all info ni behöver och så småningom även en WEBBSHOP!!
Fortsätt kommentera här på bloggen.
Jag blir alltid så glad när jag går in här och ser att någon skrivit.
Finns dom som ber mig att inte publisera deras inlägg och det är helt ok.
Skriv bara det i meddelandet så stannar det mellan oss!

I kväll har jag suttit med bokföring.
Verkligen inte det roligaste man kan ha för sig men efteråt känns det i alla fall jätteskönt att det är gjort.
Jag gillar att ha ordning och reda och det är nog ett måste om man ska fixa att driva något eget.
STORT TACK till min älskade familj som hjälpt mig med fiket och butiken undertiden jag varit bortrest och
STORT TACK till er som fikat och handlat dessa dagar!
Nu är jag laddad med massor av ny energi och det ska bli sååå roligt att gå till jobbet i morgon!!
Må gott!
Sara






Kommentarer
Postat av: Annelie och Micke ( Freddes brorsa med fru)

Hej

Skönt att vara hemma igen från storstaden?

Ska bli spännande att se vad du köpt in från mässan

det finns ju så mycket fina saker

Kram Annelie och Micke

2010-01-26 @ 18:59:30
URL: http://thibia.blogg.se/
Postat av: Kerran

Hallo Saja

Det är så kul att följa ditt arbete med din affär. Hoppas verkligen att det går bra för dig. önskar att det inte var så långt till Hede, annars kunde jag kika in på en fika.Kram. Hälsa mamma och pappa

2010-01-28 @ 18:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0