Nytt från Willow Tree

Måste bara börja med att tacka för alla fina kommentarer. Tack!
Det finns inga ord som kan beskriva hur glad jag blir!
Fortsätt kommentera snälla ni!!
Ni får gärna skriva in tips och önskemål oxå. På så sätt kan fiket och butiken bara bli bättre och bättre.
Jag vill att alla ska trivas på Storgatan 12!
Fortsatt kallt idag och jag har slutat tänka tanken - När ska kylan ge upp.
Nä numer drar man bara på sig 1 par långkalsonger utan att ens fundera över det när man kliver ur sängen.
(Ett par långkalsonger har man ju redan på sig under pyjamasen :-)
Om ni tycker att jag går lite konstigt så beror det bara på att jag inte prövade byxorna med 2 par långkalsonger under när jag köpte dom! *blink*

Nya Figuriner och änglar med vackra budskap från Willow Tree kom in idag och 2 stycken beställde genast skjuts in till Östersund! :-)



På måndag ska köket byggas om så att jag ska kunna servera smörgåsar och lättare luncher framöver.
Vad tycker du att jag ska servera för smörgåsar/fikabröd/lättare luncher??

Ha de!
Sara


Kommentarer
Postat av: camilla

Åh vad härligt att du ska få servera lättare luncher framöver. Då måste du ha grillade smörgåsar (ex. chiabatta, baugetter) helt underbart gott, och kan varieras med måååånga olika fyllningar. Går att ha förberedd, bara att grillas:)OBH Nordica inomhus grill är suverän till detta ;) Tacotallrik är ett annat enkelt gott tips! Och sallader brukar väll alltid gå hem hos folk..

2010-01-08 @ 08:12:58
Postat av: Tess

När kommer webshopen då Sara? Så jag som bor långt bort kan shoppa lite. Kram

2010-01-08 @ 10:12:29
Postat av: M

Kycklingröra kanske?

2010-01-09 @ 17:14:15
Postat av: maria

jaaaaa...... tack sara du är bäst men hoppas att det blir lite varmare så bilarna som ska frakta mina figurer startar i hede.... =)

2010-01-10 @ 22:10:38
Postat av: Anna

Du vet ju vad jag tycker.. :) Tycker du ska köra med tacco tallrik :) Jag kommer iallafall äta den :) Kram

2010-02-03 @ 16:01:28
URL: http://annagroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0