Veckans Härjedaling

Jag är med i tidningen Härjedalen som veckans Härjedaling denna vecka.
Alltid lite nervöst att vara med i tidningen men jag blev glatt överraskad när jag i morse slog upp sidan och lästa artikeln. Den blev jättebra och jag kan absolut stå för allt som står i den!
Sen är det ju en annan femma att se en halvsidesbild på sig själv men det får jag väl bjuda på ;-)
I morse när jag kom till jobbet hade det kommit varor och inte vilka varor som helst utan varorna jag väntat på från Sagaform som jag just nu erbjuder till kanonpris! SKYNDA ATT FYNDA!
Badrock/morgonrock (ordpris 650:-) NU 339:-. STOR kopp med fat (ordpris 249:-) NU 109:- för att nämna några. Resten får ni komma in i butiken för att se ;-)
Jag lägger inte undan dessa varor utan först till kvarn gäller!!

Var och tog vaccinet idag
(Kärleksfullt tack till syrran som tog hand om butiken och mina underbara kunder under tiden)
och jag kan meddela att det ömmar rätt bra i min vänstra axel efter sprutan.
Dessutom gick jag och tränade pump efter jobbet
(vilket jag inte hunnit med på x antal veckor så jag vill inte ens tänka på
vilken träningsvärk jag kommer få..)
Med andra ord - Ingen presentinslagning i morgon! Ha ha ha, nej skämt å sido.
Självklart gör jag gärna paket även i morgon men skulle uppskatta om jag slapp klappar på axeln ;-)

Vi ses väl i morgon?
"Puss and kräjm"
   Sara





Kommentarer
Postat av: Annelie och Micke ( Freddes brorsa med fru)

Hej

Vad kul att se sig själv i tidningen och så stor bild också. Lycka till

Kram Annelie och Micke

2009-12-11 @ 13:56:24
URL: http://thibia.blogg.se/
Postat av: Svärmora

Lysande Sara! Veckans Härjedaling. Vilken bra reklam.

"Antikrundan" fick bli förbi Pressbrån igår där vi skaffade en TH. Trevlig läsning.

Kram på dig

2009-12-12 @ 17:58:25
Postat av: Sandra

Gud va kul att vara med i tidningen sådär.

Perfekt reklam!!



Ha en bra dag!

Idag snöar det för fullt här nere och Alexander har lucia firande ute vid 3 tiden. Ska bli så mysigt!!



KRAM KRAM

2009-12-14 @ 10:44:43
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0