Nyheter

Dagarna bara rusar iväg och det känns som att jag knappt hinner komma till jobbet innan det är dags att stänga igen och gå hem.
Det finns hela tiden något att göra och då går dagarna så fort.
Igår fick jag in helt fenomenal choklad fudge med smakerna, mörk choklad, ljus choklad och pepparkaka.
Prövade papparkakssmaken efter jobbet tillsammans med en kopp glögg och det var helt underbart gott!
Fudgen bara smälte i munnen! Mums!
Att fudgen är lokalproducerad och säljs av ett ungdomsföretag gör det hela bara ännu bättre! ;-)

RIMG1014.jpg image by overthecrescentmoon



I går kom även dom efterlängtade figurinerna/änglarna från Willow Tree!!
Har redan sålt många så fundera inte för länge.
Varje Figurin/ängel står för något speciellt och har med sig ett budskap.
Om jag inte har just den figurinen/ängeln du vill ha går det bra att säga till så beställer jag hem.
Broschyr finns att hämta i butiken.



En stor leverans med barnartiklar är på intågande så nu måste jag klura på hur jag ska få plats med allt :-)

På lördag får ni gärna komma och provsmaka mina godsaker från Svenskt Mathantverk som har sin fabrik i Lillhärdal.
Öppet mellan 09.00 - 15.00.

Handla lokalt, stöd bygden!

SKÖT OM ER!
KRAM SARA





Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kan inte skicka ner en Broschyr på "gubbarna" dom är så mysiga. Har tänkt länge att jag ska köpa några st men nu kan jag ju kanske beställa från dig och då blir det roligare att handla. =)



KRAM

2009-12-18 @ 18:34:11
URL: http://sandraaase.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0