Mums!

Hej alla glada!

Hoppas att ni alla hade en bra jul och att ni nu ser fram emot nyårsafton lika mycket som jag gör.
Ännu mera god mat och gott sällskap ;-)
Idag visade termometern - 27,5 grader när jag åkte till jobbet och kylan höll i sig hela dagen.
I butiken var det däremot varmt och mysigt och mångade trotsade kylan och kom förbi på lite shopping och värmande fika.
NI ÄR BÄST!
Fick in lite nytt supersmarrigt fikabröd och läsk idag oxå. Mums!
Har haft kontakt med många nya spännande leverantörer så inom kort kommer det nog massor av nyheter till butiken. Pass på!
Att inte ha ett bestämt sortiment är det roligaste av allt.
Butiken är alltid full av liv, och jag måste spendera all min lediga tid åt att leta nya spännande produkter! (Ha ha)

Ha en jättebra dag!
Kram Sara


Kommentarer
Postat av: B

Älgkopparna är helt underbara att dricka ur!

2009-12-30 @ 15:32:00
URL: http://familjenramstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0