Fullspäckat schema

Lördag.
Jag ska villigt erkänna att jag gärna legat kvar i sängen när klockan ringde 8.00 i morse.
Jag är en riktig segpropp på mornarna ;-)
När jag väl hade lyckats rulla ur sängen (min träningsvärk går inte att beskriva) piggnade jag till ganska snabbt och skyndade mig till världens bästa jobb!
Många gäster idag och jag tycker att det är sååå kul när hela fiket & butiken fylls av liv och rörelse.
Dessto fler dessto roligare!
Barnens egen hörna har blivit en stor succe och det värmer i hjärtat när man ser hur det lyser i barnens ögon när dom är där!

Direkt efter stängning åkte jag och bakade tunnbröd.
En jul utan hembakat tunnbröd är ingen riktig jul för mig.


I morgon är det söndag och det betyder veckans lediga dag.
Den ska jag spendera i hemmet.
Ska försöka höja jul-faktorn, minska på husdjuren (dvs dammråttorna) och stilla en aning av det samvetskval jag känner inför mina 2 fyrbenta älsklingar. 
                          
                Ta hand om er och ha en riktigt skön söndag!
Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0