Brr!

Nog för att jag älskar vintern men när termometern visar på -29 grader är till och med jag beredd att packa väskan och dra dit pepparn växer ;-)
BRRR!
Trodde att kylan skulle göra så att ingen vågade sig ut idag men jag har riktigt tappra kunder som
inte låter kylan stoppa dem!
TACK!
Ikväll blev man kvar i butiken till kl 21.30 för att möblera om och göra plats för alla nya barnartiklar som är på G.
Har fått väldigt mycket beröm för att jag har det "luftigt" och så kommer jag försöka i största möjliga mån att även ha det fortsättningsvis.
Min största fasa är en butik som man knappt kan röra sig i och som ser "rörig" ut.
Dessutom är det väldigt viktigt för mig att alla känner sig lika välkomna oavsett om man går in i butiken, åker rullstol eller barnvagn!

Tyvärr blev bara halva min annons med i detta nummer av Mitthärjebladet pga feltryck men lägger upp hela här så att ni kan läsa.

Missa inte chansen att provsmaka Svenskt mathantverks produkter på lördag, era smaklökar kommer aldrig förlåta er i så fall!!!!!!!
(Skulle termometern visa på lika många kallgrader då
ska jag värma er med en riktigt varm kram i dörren ;-)

VARMT
VÄLKOMNA!







Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad snygg header du fixat! Kanon fint!

Jag vill se din butik, så mycket fint.



KRAM KRAM

2009-12-18 @ 18:32:20
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0