Återblick

En vecka + 2 dagar efter premiären sitter jag nu och tittar igenom de foton som togs i lokalen första gången jag satte min fot i den och skillnaden från då till nu är enorm ;-)
Jag har fortfarande svårt att förstå att jag varje dag får öppna dörren och kliva rakt in i min dröm som nu äntligen blivit sann!
Nu hoppas jag bara att detta ska funka.
I morse kom lite nya grejor in.
Bröd, sylt och marmelad direkt från fabriken i Lillhärdal.
Är riktigt stolt över mina delikatesser från härliga Härjedalen patriot som jag är (Ha ha).
Hur gott låter inte marmelad med smaken hallon & choklad? eller sylt med smaken blåbär & punch? Mummmms!



Mera fika + matbröd är på intågande och likaså mer ljuvliga ting till butiken.
Har hittat en ny spännande leverantör med massor av superhärliga barnartiklar.
Har även en liten överraskning till er vuxna men kan inte säga mer än så riktigt än ;-)
Inom kort kommer ett riktigt supererbjudande att dyka upp så håll utkik. Först till kvarn!!

Ännu en gång, stort tack till er alla som stöttar mig på ett eller annat sätt.
Ni är toppen och jag ska göra allt som står i min makt för att ni inte ska bli besvikna!

Bara måste avsluta med en kommentar jag fick av en herre i sina bästa år :-)

- Jag brukar hata att gå i affärer men hit tycker till och med jag att det är kul att gå!

                                                             Schå åt eck!
                                                             Kram Sara









Kommentarer
Postat av: Annica Trygg

Åh dessa marmelader och sylt är bäst! Punch/blåbär till vaniljglass :) och rödlöksmarmelad till grillat kött. Har du rödlöksmarmelad förresten?

2009-12-09 @ 16:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0