Mitt hjärta svämmar över

Då och då fylls hela jag av ett lyckorus över alla fantastiska människor som bryr sig om mig och vill att det ska gå bra för mig. Stöttar mig både privat och arbetsmässigt.
Mitt hjärta svämmar över när jag tänker på er! <3

Full fart i butiken idag.
2 leveranser och mycket folk.
Älskar!
Regnat men vad gör det när man har hela hjärtat fullt av sol?
Som tur är har regnet nu slutat. Ikväll ska jag ha några vänner hemma hos mig och sedan ska vi alla gå på Hedes fina Hembygdsgård och lyssna på musik från traktens duktiga spelmän/kvinnor!
Öltält har dom oxå så det kanske glider ner något läskande i strupen ;-)
Alla som har tid och möjlighet tycker jag verkligen ska komma dit.
Tiden är 19.00 och allt man behöver ha med sig är ett glatt humör!
Hoppas vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0