Massa nytt!!!

I morse när jag kom till jobbet stod en hel pall med nyheter från Sagaform och väntade på mig. JIPPI!
Fick möblera om hela butiken för att få plats med allt och det tog exakt hela dan att bli klar men nu kan mina kära kunder komma in i en välfylld butik med massor av nyheter i morgon!

Såg ni min annons i Mitthärjebladet föresten? Om inte hittar ni den här www.mittharjebladet.se

Nya öppettider
Måndag - Torsdag  10.00 - 17.00
Fredag                    10.00 - 15.00
(Röda dagar stängt)

Glöm inte att fira alla fantastiska mammor på morsdag på söndag.
Har massor av fina saker till alla världens bästa mammor!

Ha de kanoners!
Kram Sara


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej igen!



Okej, det tål att tänkas på =)

För den var ju jätte snygg!



Med oss är det bra, eller med min rygg är det inge vidare men förutom det så är det bra.

Jag har fått sån jäkla foglossning!



Hur är det med er där uppe i norr då??



KRAM KRAM

2010-05-27 @ 10:43:44
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0