Bland kossorna i hagen

I går fick jag leverans från min nya te-leverantör, The spice tree.
24 kg som skulle packas i 100 grams påsar. Behöver jag skriva att det blev några timmar extra i butiken under kvällen? (Ha ha)
Visst låter det härligt med namn som - "Bland kossorna i hagen", "Utan strumpor & skor", "Surrande bin & sockerdricka", " I min hängmatta", "Vill du i själ & hjärta bli rik" Hjortron-te", "Champagne - te"?
Eftersom jag nu bytt leverantör vill jag göra plats för de nya teèrna och rear därför ut allt te från min gamla leverantör till -50% så skynda att fynda!!

Har även fått in ännu en familjemedlem i min porslinskara från Lot`s Living.
En jättefin vit skål med ett hjärta på.
Dessa är väldigt eftertraktade så det kommer dröja innan jag får in dem nästa gång.

Ha en jättebra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0