Marknad i Hede

Varje fredag under sommaren är det marknad på Hede hembygdsgård.
Naturligtvis firas det på Storgatan 12 ~ Fik & Butik!
(Det finns ju alltid något att fira, eller hur?)
Varje fredag är det kanonerbjudanden i butiken, - 40% på utvalda artiklar som endast gäller just den fredagen så ni kan göra er ett eller flera "klipp"!!
Förmiddagen i butiken var lugn och stillsam men plötsligt brakade det till och butiken blev full av härliga människor!
Det är när det "brakar till" och är fullt av liv och rörelse som jag trivs allra bäst i min lilla butik!
Jag arbetar som bäst när jag har mycket att göra, annars är det så lätt att jag slöar till ;-)
Fick även ett blombud idag av supergulliga Elisabeth på blomsteraffären!
Tänk va mycket en sån gest kan göra för orken och välbefinnandet!
Tusen tack!

Även ett stort tack till alla er som stöttar mig, fikar, äter, och shoppar loss på Storgatan 12!
Tack vare er har Hede, Storgatan 12 ~ Fik & Butik!!!

Önskar er alla en trevlig helg!

Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0