- 33,6

Minus 33,6 i morse!!!!
Tji fick alla vi som klagade på att vintern och kylan tog så lång tid på sig i år...
Trodde att jag skulle få ägna 7 timmar helt ensam på jobbet idag, dels pga den omänskliga temperaturen och dels pga att det varit röd dag.
Så blev som tur var inte fallet och jag är oerhört imponerad på er som trotsade kylan och stannade till på Storgatan 12~Fik & Butik.
Ni är alla mina hjältar!


Svårt att välja present?
Jag har (jättefina) presentkort!

Längesen jag la upp bilder nu så här kommer några.
Visst har jag en fin butik?


Doftljus från Klockargården



Jättehärliga tvålar från Klockargården som lämnar en mjuk och väldoftande.



Mössa med Härjedalens landskapsvapen. Görs av Therese Gunnarsson, Hede.



Mössa av märket Maria Wannah som görs av Maggan Ljungberg, Hede.



Pyssliga vykort i A4 format.



Fia med knuff



Vem skulle inte bli lycklig av dessa Teèr?



Skäm bort dig själv efter all julstress
Blockljus med skimrande pärlemor. Ljusdekorationer och SPA-Set.



Vintermys <3



Blandade vackra ting.






Kommentarer
Postat av: M

Ser helt underbart ut. Tänk om jag bodde i Hede, skulle nog tillbringa mycket tid hos dig då. Var hemma en snabb sväng över jul. Kommer hem något framöver så jag kan få se. KRAM

2010-01-07 @ 08:22:45
Postat av: Linnéa

Letar faktiskt efter en bra present, men har inte hittat något än... Vågar jag trotsa kylan och smyga mig upp tilll dig någon dag kanske?

2010-01-07 @ 11:57:24
URL: http://langstroem.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken tur att du finns! =)

2010-01-07 @ 12:47:44
Postat av: Annelie och Micke ( Freddes brorsa med fru)

Vad fint du har det i butiken jättekul att det går så bra för dig och att kunderna trotsar kylan som är just nu.

Kram på er

2010-01-07 @ 17:53:21
URL: http://thibia.blogg.se/
Postat av: Sofia

SARA du utstrålar en glädje som gör att när man varit hos dej så går man alltid ut genom dörren med ett leende och jag är alltid på gott humör!

Jag älskar din fina butik och den passar dej ypperligt!

2010-01-07 @ 21:13:35
URL: http://azzirpo.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0