Skäms på mig!

Hej allesammans...om det nu är nån som fortfarande läser bloggen när jag varit så dålig på att uppdatera...
Mycket har hänt sen sist.
Jag råkade tyvärr ut för punkterad lunga och låg på sjukhus en vecka + ytterligare en vecka sjukskriven.
Efter det har det varit full planering för julskyltning, julen och 1-årsjubileumet som ska firades under julskyltningen söndagen den 28/11 mellan klockan 16-20.
Då bjöd jag på kaffe/saft och tårta.
Fina erbjudanden och kluriga tävlingar i butiken.
Tack för året som gått!

Den 20 november ställde jag ut på mässa i Sveg. Första mässan jag var med på och jag blev glatt överraskad.
Många glada besökare och många duktiga företagare.
Såhär såg min monter ut.


 

I butiken händer det mycket nu.
Nyheter ramlar in nästan varje dag och det finns nu en hel del nya leverantörer att välja och vraka mellan.
Till jul har jag köpt in några få exemplar av den fina figurinen - Angel of Christmas Spirit som bär med sig det fina budskapet - "Offering Peace, Love, and Hope During the Christmas Season"
Först till kvarn!!

Angel of Christmas Spirit
Jag har självklart även laddat upp med många andra figuriner med medföljande budskap och ännu fler väntas in.
Är det någon figurin som du vill köpa men som inte finns i butik är det bara att säga till så beställer jag hem den.

 
Allas vår mysfarbror,Ernst Kirchsteiger har oxå "flyttat in" på Storgatan 12 ~ Fik & Butik.



Hans vackra ljusmanschetter, skuggljusstakar och vägglampett finns nu att köpa  i butiken.



Lovar nu att jag ska bli bättre på att uppdatera bloggen och jag hoppas att jag snart ska kunna visa upp en bra hemsida oxå.
Undrar ni något är det bara att fråga och snälla ni, fortsätt följa bloggen!
Må gott!
Kram Sara
Storgatan 12 ~ Fik & Butik
(Bredvid ICA)
Storgatan 12
84093 Hede
0684-41122

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0