Dagen D

Om bara några timmar kommer jag att öppna min butik och jag hoppas att det kommer mycket folk och att dem ska gilla innehållet och upplägget.
Än en gång, Tack alla ni som på något sätt önskat mig lycka till!
I dag på premiären kommer jag att ha min underbara familj till hjälp men i morgon ska jag sköta rulljansen helt själv vilket känns lite pirrigt.
Ni får ha överseende om jag kommer vara virrigare än vanligt ett tag framöver tills jag fått in rutinerna ;-)

Ni ska alla känna er hjärtligt välkomna till Storgatan 12
16.00-20.00 idag (och naturligtvis även framöver).


Puss and kräjm och en hel massa kärlek!
Sara



Kommentarer
Postat av: Fröken Amundsson

Lycka till idag!!!

Kommer förbi när jag är hemma i juletid:)

Kram kram

2009-11-29 @ 10:52:53
Postat av: ekan

aj lajk! <3

2009-11-29 @ 10:58:21
URL: http://ekapek.blogg.se/
Postat av: Hubbsan

Vi kommer!!!

spännande och lycka till nu gumman

Helena

2009-11-29 @ 14:04:17
URL: http://hubbsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0